neděle 10. července 2016

Je čas.

Aloha!

jsou prázdniny. Konečně jsou prázdniny. Čas, kdy chce každý prožít dobrodružství, chce jezdit na výlety, zažít toho co nejvíc. A víte, jak to nakonec dopadá? Celodenní ležení u seriálů, nebo filmů a spaní přichází nejdříve po třetí hodině ranní.
Ahh, cítím z kuchyně kuře. Mňam.
Moje kuře Vás asi nezajímá, co?
Takže, kde jsem to skončila? Jo, o tom, jak chodíme spát ve tři ráno.
Doufám, že nejsem jediná. Do rána se dívám na kriminálky a pak vstávám kolem půl jedenácté. Na svou obhajobu ale musím říct, že jsem včera usla v autě, takže jsem nebyla unavená. No, jedenáct hodin v autě cestou z Itálie s Váma udělá svoje.
A dneska, když jsem tak přemýšlela nad tím promarněným časem, kterého ještě bude, vymyslela jsem alespoň něco, co nebude ztráta času. Blog. Můžu sem psát cokoliv budu chtít.
Už několikrát jsem takovej nápad dostala, ale nikdy se mi blog nerozjel. Ale teď jsem si řekla, že je čas. Zní to tak, nevím jak to popsat. Legendárně? JE ČAS.
Haha legendárně, to asi ne. Ale chápete mě, ne? Asi ne. Neva.
Každopádně, doufám, že Vás můj výlev emocí bude bavit. 
                                                                ♥♥♥
                                   Cora

Žádné komentáře:

Okomentovat